Optimaliseer je workflow met Frontwork

Frontwork voorziet je van een allesomvattend overzicht van je klanten (bedrijven), medewerkers en contacten. Verzamel alle gegevens op één centrale plaats voor optimaal gemak.
En wat nog meer...?
Zeg vaarwel tegen de eindeloze zoektocht naar contactgegevens. Frontwork stelt al je contacten – van klanten en leveranciers tot prospects en meer – gemakkelijk beschikbaar in een overzichtelijk dashboard.

Gebruik de efficiënte zoekfunctie om snel te vinden wat je zoekt, met directe filtering en ordening van resultaten. Gegevens importeren of exporteren? Met Frontwork is het een fluitje van een cent.

De CRM-module biedt jou en je collega’s van relevante afdelingen en teams snel inzicht in alles wat je wilt weten over een klant.

Frontwork modules bieden gebruikers directe toegang zonder de noodzaak om de app te downloaden via de app-stores. Gebruikers kunnen eenvoudig toegang krijgen tot alle functies via hun webbrowser, op elk apparaat, zonder dat ze iets hoeven te downloaden of te installeren.

Onderhoudskosten zijn hierdoor een stuk lager en voor alle platforms zijn updates direct beschikbaar.

Met de dynamische planning van Frontwork volg je de voortgang van werkzaamheden van je team, zie je hun huidige status, gewerkte uren, en volg je het proces van toewijzing aan werknemers tot digitale goedkeuring. Plan werkafspraken eenvoudig en wijs de juiste mensen toe aan de werkzaamheden – met de juiste expertise – op het juiste moment en locatie.

En wat nog meer...?
Laat klanten de uren van de werkzaamheden bekijken en met één klik online accepteren in Frontwork. Dit vereenvoudigt het acceptatie – en. Je ontvangt direct een notificatie zodra een opdrachtgever akkoord gaat met de gewerkte uren.

Met Frontwork stel je prioriteiten en zorg je dat deadlines altijd worden gehaald. Splits werkzaamheden en projecten op in fases en bepaal acties, verantwoordelijken en deadlines. Zo ontstaat een duidelijke roadmap voor het hele team.

Een andere belangrijke functie van Frontwork is de chatmodule, die de communicatie tussen teams en groupsmanagers soepel en duidelijk houdt.

Met deze module kunnen gebruikers eenvoudig berichten verzenden, ontvangen en beheren, waardoor de communicatie binnen hun bedrijf efficiënter en effectiever wordt.

Ontvang meldingen over elke update binnen Frontwork,
inclusief over aangemaakte en aangepaste: werkorders, planningen, nieuwe documenten, team updates, etc.

Maximaliseer de efficiëntie door samen te werken op één centrale plek. Frontwork zorgt voor een naadloze integratie van alle componenten.

Frontwork helpt je prioriteiten te stellen en te zorgen
dat deadlines altijd worden gehaald. Breek werkzaamheden en projecten op in fasen, bepaal acties, verantwoordelijkheden en deadlines voor een heldere en
gestructureerde planning voor het hele team.

Registreer uren moeiteloos en voeg beschrijvingen toe
voor helderheid. Krijg direct inzicht in de urenregistratie en identificeer wie achterloopt. Automatische meldingen zorgen ervoor dat je team altijd actueel is met het registreren van uren.

Efficiënte interactie, Uitzonderlijke resultaten

Frontwork bevordert samenwerking en duidelijke communicatie, waardoor teams opmerkelijke prestaties leveren!

Maak het meeste van je werkdag met Frontwork

Werk efficiënt en effectief, waar je ook bent, met Frontwork – de alles-in-één oplossing voor non-desktop werknemers!